wtorek, 21 lipca 2015

Post I

Będzie to (jak wskazuje nazwa) najnudniejszy blog świata. Bo będzie on o mnie. A raczej o tym, co myślę. Nikt, nigdy nie interesuje się, co tak właściwie myślą inni ludzie. Co czują. Czego pragną. A ja w szczególności. Dlatego skupię się tutaj, jak wszyscy na sobie.

Będzie to blog całkowicie...

Niepoprawny politycznie.
Niezgodny z medialną propagandą.
Nieetyczny w każdym calu.

Wiem, moja droga garstko czytelników, że gówno Was obchodzi co mi w głowie siedzi. Jednak jeśli pojawi się tu jakaś zbłąkana dusza od czasu do czasu, to chcę, żebyście wiedzieli, że liczę na wiele obelg w moim kierunku i hejterów, nabijający mi punkty popularności swoją wszechobecną nienawiścią. Ale liczę też na ludzi, którzy zrozumieją i poprą moje stanowisko w pewnych kwestiach, chociaż wątpię, czy znajdzie się jeszcze ktoś oprócz mojej drugiej połowy (chociaż i on nie zawsze się ze mną zgadza).

Na pomysł założenia tego bloga wpadłam o drugiej w nocy.
Dzisiaj w nocy.
Więc osądzajcie mnie do woli i ciśnijcie po mnie w necie.

Przepraszam wszystkich, którzy skusili się to przeczytać za mój beznadziejny styl i błędy w interpunkcji. (Ortów nie będzie, bo program do edycji podkreśla mi je na czerwono) .

Posty będą pojawiały się, jak będę łaskawa je napisać... czyli kiedy mi się zachce.

Pozdrawiam wszystkich moich fanów, a więc nikogo w szczególności.

1 komentarz: